Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Ahad, 1 Ogos 2010

Unstoppable Penipu!!!

Salam semua... Belalang ade satu story mengenai geng Unstoppable. Sebelum tuh Belalang nak tanya dulu korang kenal tak geng nih? Tak kenal? Korang ade Facebook kan? Kat situ belambak iklan ahli-ahli diorang mencari ahli baru sampai nak termuntah tengok kadang-kadang.

Di Facebook telah ade satu group yang menentang Unstoppable bernama 'Unstoppable Penipu!!!'. semalam time Belalang jengah page tuh, terkejut jugak lihat begitu ramai sekali yang dah 'like' dengan group nih.




Terus terang Belalang katakan Belalang memang tak mengetahui lansung ape yang geng (diorang nih pertubuhan syarikat ke name group tak pasti pulak) Unstoppable nih jual or buat. Tapi Belalang memang tidak begitu tertarik dengan bisnes konsep MLM yang memerlukan kita buat perlaburan besar. Sampaikan terpaksa buat loan dengan bank.

Berniaga belum tentu balik modal, tapi loan dengan bank dah buat. Sekiranya bisnes tak menjadi, loan lima tahun dengan bank wajib bayar jugak. Jadi nasihat Belalang, pikir la abis-abis sekiranya anda berminat mahu join bisnes macam nih dan lagi satu jangan lupa, pastikan produk yang dijual itu halal atau memang berguna kepada kita dan orang lain.

13 comments:

cik-terompah berkata... Reply To This Comment

baru tau psl group nih.. thanks.. kene hati2.. jgn percaya sgt mlm nih..

annazanariah berkata... Reply To This Comment

baru tau jugak pasal group ni. nk g tgk jap lagi.. ramai jgk dok promote kat fb anna tu. remove je gambar yg diorg tagged tu. hehe..

actually tak semua MLM tak bagus. kalau kena cara, betul produk, halal dan diperakui.. boleh berjaya.. cuma, kita la yg kena pilih and buat keputusan yg tepat b4 join sesuatu biz tu.. :)

n@jwamz berkata... Reply To This Comment

emm...betul tuu...
pinjam sna sni nk kasi cukup modal tp belum tntu lg pulangannyer baek...
eishhh kje nk nipu owg jer!!

mijie berkata... Reply To This Comment

a'ah 2 ar..kadang2 kita ni terlalu taksud utk mendapat duit dengan mudah kan dan lupa cara bisnes itu sendiri dan dari mn sumber halal @ tidak.

tdk semua MLM itu menipu, ada juga MLM yg bgs n yg telah berjaya menyertai MLM. Sebelum join pastikan MLM tu halal dan tidak menindas orang bawah.

Kie-yu berkata... Reply To This Comment

dah bnyk org ajak join MLM
tp smpai arini kie-yu tak berminat
sbb bnyk yg gagal dari yg brjaya~

Mustaffa Khairul Azzam berkata... Reply To This Comment

setuju...kadang-kadang nyampah tengok dieorng bergamba sakan kipas2 duit..kate itu bla bla bla...kalau ikut logik akal...ade ke orng nk kasi duit segedebuk cam tue..keje x seberape...lain la kene loteri kan...

HaN WarreN berkata... Reply To This Comment

Unstoppable ni group daripada jutawan uptrend kalo x silap aku..ade mamat ni pernah ajak aku join...siasat punya siasat hahaha kantoi mamat tu nak kencing aku...seb bek aku mmg ade kwn kat situ...

annazanariah berkata... Reply To This Comment

bab kipas duit ni mmg betul.. gambar profile pic kat fb tunjuk duit menimbun, pastu dok pegang duit dok buat kipas.. nak bg org tertarik lah tu kot..

takdenye dapat duit kalau dah goyang kaki tanpa usaha. nama pun bisnes dah tentulah perlu ada komitmen.. haih~

nuriz berkata... Reply To This Comment

tah tah geng amalina tu kottt

akuvision berkata... Reply To This Comment

nak cari duit dengan cara cepat camni tak baik. Baik meniaga, biar lambat asal berkat rezeki

Admin berkata... Reply To This Comment

Assalamualaukim....

Artikel ini ada berkait dengan artikel yang saya taip dalam blog saya. Dijemput untuk membaca artikel tersebut dan berkongsi segala kebaikkan yang ada...

Berikut adalah pautan pada artikel yang dimaksudkan :

http://smskey.blogspot.com/2010/07/petua-memilih-perniagaan-berbilang-aras.html

jefry berkata... Reply To This Comment

haha2...baru tau ke UNSTOPPABLE tu menipu.unstoppable maksud dia takkan berhenti.byk nama dia org guna,dulu uptrend,ui2u & sebagainya.dia orang bergerak secara berkumpulan.ramai yg tertipu..mn ada orang jadi kaya dalam 2 mggu boleh jadi jutawan kalau bukan tipu orang.ada setengah ahli dia guna pukau.jadi berhati2 dengan MLM ni..banyak penipu.

Cik Su Life Cycle berkata... Reply To This Comment

ye ke..seb bek ar

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com