Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Sabtu, 27 November 2010

Aku Selalu Komen Entry Kau... Tapi Kenapa Kau Tak Pernah Komen Entry Aku? - Bhg 1


Aku bengang gile la dengan kau... Aku tau la kau blogger glemer. Semua orang berebut-rebut nak terjah dan tinggalkan komen pada setiap entry yang kau tulis. Aku jugak seperti mereka-mereka itu. Setiap tulisan engkau aku baca dari mula sampai habis. walaupun kadang entry kau tue macam sampah, tapi aku tetap setia membaca dan seperti biasa selepas habis baca, aku akan tinggal komen pada entry kau.

Aku mengharapkan kau juga akan selalu datang dan melakukan seperti yang aku lakukan pada kau walaupun aku tak pernah menyatakan dengan jelas disebalik setiap komen yang aku tinggal. Namun hatiku hampa... Kau tak pernah menghargai aku. segala komen aku dan kehadiran aku kau buat-buat tak nampak jer. Ntah-ntah kau langsung tak pernah amik kisah tentang kunjungan aku ke blog kau. Yela, visitor blog kau satu hari sampai riban-riban.

Atau mungkin sebenarnya kau memang tak suka aku tinggal komen atau lawat blog kau? Kalau betul macam tue kau berterus terang la dengan aku. Takde la nampak aku nih macam terhegeh-hegeh kat kau!

Last yang aku nak cakap, biarlah hanya aku seorang saje yang terasa begini dengan sikap kau. Jangan kau buat perangai begitu pada semua pengunjunga kau. Aku takut hari yang mendatang sampai takde sape dah nak sudi baca atau singgah blog kau dek kerana terasa dengan sikap kau yang macam belagak jer. Cubalah belajar menghargai orang-orang yang pernah menyanjungi kau yea... Babai...

Cerita diatas adalah rekaan semata-mata. Tiada kena mengena dengan blogger otai, blogger picisan, blogger bawah tanah dan lain-lain blogger. Nak tau cerita diatas tue pasal pe? Tunggu sambungan dia yea...

39 comments:

ahfat berkata... Reply To This Comment

sy ni malu la nk comment entri awk. hehehehe, sweet kan sy. hehehe

Afiq Bukhari berkata... Reply To This Comment

huishh panas ni..saya x bersalah belalang :D

nur 'afifah :) berkata... Reply To This Comment

SETUJU..!!! hehe..xsbar nak tggu nexy entry awak belalang..!! hehe.. :)

alexayussida berkata... Reply To This Comment

hahahaha...mcm pernah kurasa feeling itu...aigoo~

Admin berkata... Reply To This Comment

er..
huhu~~

da bace, then sy pon komen..
:D

nice..!

bardbahtiar berkata... Reply To This Comment

hehehe...luahan hati ni ...sabar2...

JZ Business World berkata... Reply To This Comment

gulp! len macam je munyik nye belalang.. perghhh.. panas! panas! cepat sambung n3 tu.. jz x sabar nak baca.. :)

Padin berkata... Reply To This Comment

haha aku kenal blogger tu.. tu pasal aku tak pergi pon blog dia.. yg aku pelik walaupun sikap macam tu tp rata2 blogger letakkan dia di bloglist. pelik.

haha aku selalu je balas komen orang yang komen entry aku hee

admin berkata... Reply To This Comment

mana sambungannya..??
hehehehehe..

Siti Safiyyah berkata... Reply To This Comment

uik...terasa dengan sape ni?? hehe, rilek k? cepat la buat sambungan! tak sabar nak baca..hehe

Zaer!! berkata... Reply To This Comment

hukhuk.bro belalang marah saya ke?jangan macam ni bro.hehe.saya suka comment blog ni.Saya dah anggap blog ni otai.hehe.Jangan marah2 bro.sabar k.;p.shhhh.sape blogger tu?hehe

akublog berkata... Reply To This Comment

Auwww.. Terasa mak..

Bila nak buat sekuel nihh..!!

srikandi mie berkata... Reply To This Comment

haha~memang peads,..;)

iza berkata... Reply To This Comment

Salam...

Selama ni aku pendam dlm hati je...terima kasih la sbb dah suarakan perasaan hati aku...huhu...

tehr berkata... Reply To This Comment

soalannya:

ada dua orang blogger lama, yang manakah suka membalas komen dan yang mana pula tidak suka?

...teringat pada kisah nujum pak belalang

tubelawak berkata... Reply To This Comment

sebenarnya sy segan nak komen entri awak sebab awak gay :(

Masturah Idrus berkata... Reply To This Comment

pilunye hati....

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

aduh!
sentap!

Nurulbadiah Lai berkata... Reply To This Comment

hish2 marah ni?
tapi dulu mase i mula2 ade belog..i komen la punye pnjang kat entry die..tp..tp..die reply komen2 org lain..xreply komen saya..
so i thot die terlepas pndang..then i komen2 jugak entry2 die elpas tu..then die xreply jugaak..
so i try nk tgok camne die kn..i byak2 la tingal my link..nk tgok apa reaksi die..ternyata..hampa doh..die xkomen my entry..xbg respon..mentang2 mase tu..follower i dlm 4 org..die dh beriban2.kecik ati kn..

so now..i pon xnk readers i rasa camtu gak..so sebolehny2 i try tuk reply komen2 diorang..kalu xreply..i akn ckp kat bwah entry tu thanks pada yag komen.kalu ade mase..i reply semua kat entry..
mklumlah..kekangan masa nk pergi ucap2 thanks kat semua kt blog diorang xsempat kn..

yg penting..dlm blog..hati ikhlas..xde blog xbagus n xde belog otai..kn?betul x?

annazanariah berkata... Reply To This Comment

uihh.. sape la tu? hope not me kan belalang kacak..
tak sabar tunggu part 2.
keep it up!! =)

Murni Alfathunnisa berkata... Reply To This Comment

samalah..! kak ct pun teruja nak baca yg part 2....hehehe

Hanis Azla berkata... Reply To This Comment

wah.. hot isu ni.. saya plk kalau boleh nak reply semua komen.. kdg tu rasa mcm eh, ada ke dia org dtg balik sekadar nak baca reply.. tapi rasanya apa ada hal.. then berusaha pula utk komen kat entry org tu balik.. agaknya sbb visitor blog saya pun x ramai, so bolehlah buat mcm tu.. Klu blog yg beribu2 visitor sehari dah tentu2lah terlepas pandang kot.

nuriz berkata... Reply To This Comment

ai belalang...sentap power root kat sapa nih hehehe!! jgn le gitu belalang..kan belalang tersenarai calon pilihan malaysia bahagian lawak kan..ni mesti belalang wat lawak ni..heheh
jgn mare..

anamizu berkata... Reply To This Comment

wahh! bila belalang mengamuk~~
takot (-_-)

blog-tips-kurus berkata... Reply To This Comment

maafkanlah.. mungkin kekangan masa atau dia terlepas pandang (ape yg dia pandang?!) hihiii..

NARDtheNERD berkata... Reply To This Comment

macam ku kenal.
dia tough tough kan?
haha.

A retarded kitty berkata... Reply To This Comment

sape ni?
tp selalunya blogger feymes memang selalu 'terlepas pandang'

fitri berkata... Reply To This Comment

wah..pedas pedas..hahaha

penaberkala berkata... Reply To This Comment

HAHA, menarik sgt ni teaser utk title post ni
igt kisah benar dh
nk pi terjah bahagian 2 jap

Gayahspears berkata... Reply To This Comment

gulp.. (sambil menelan airliur)
nk buat n3 jugak pasai ni..haha
kenapa keyboard lak jd manga belalang :(

Nobita Sensei berkata... Reply To This Comment

tu diaaaaaaaaaa~

NuSaNa NoSa 91 berkata... Reply To This Comment

ye la, ye la.. keen drop la komen nih.. kang belalang mengamuk.. terus jd merah bdnnya.. hik3~ peace~ ^_^

NuSaNa NoSa 91 berkata... Reply To This Comment

ye la, ye la.. keen drop la komen nih.. kang belalang mengamuk.. terus jd merah bdnnya.. hik3~ peace~ ^_^

anamizu berkata... Reply To This Comment

wahh! bila belalang mengamuk~~
takot (-_-)

Zaer!! berkata... Reply To This Comment

hukhuk.bro belalang marah saya ke?jangan macam ni bro.hehe.saya suka comment blog ni.Saya dah anggap blog ni otai.hehe.Jangan marah2 bro.sabar k.;p.shhhh.sape blogger tu?hehe

shah87 berkata... Reply To This Comment

mana sambungannya..??
hehehehehe..

JZ Business World berkata... Reply To This Comment

gulp! len macam je munyik nye belalang.. perghhh.. panas! panas! cepat sambung n3 tu.. jz x sabar nak baca.. :)

alexa yussida berkata... Reply To This Comment

hahahaha...mcm pernah kurasa feeling itu...aigoo~

ahfat berkata... Reply To This Comment

sy ni malu la nk comment entri awk. hehehehe, sweet kan sy. hehehe

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com