Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Rabu, 16 Februari 2011

Cerpen Aku Anak Derhaka Kembali Lagi?

Entry ni Belalang buat khas untuk sahabat alam maya Belalang iaitu saudara Sop. Belalang nak mintak maap sebab selepas saja Belalang menulis siri ke-10, siri ni tergantung begitu saja.

Sape-sape yang tak paham apa yang Belalang cakap klik sini atau sini. Sebenarnya sebelum ni Sop ada membuat satu cerpen berantai diantara blogger-blogger. Siri pertama sudah semestinya Sop yang mulakan dulu sebelum dia menyerahkan kepada blogger lain dan blogger itu pula melakukan perkara yang sama menulis sambungan siri itu kemudian diberi kepada blogger lain untuk menyambung cerita itu.

Malangnya sampai kepada Belalang siri ke-10, siri itu termati di situ dek kerana tiada blogger yang sanggup menyambung cerita itu. Dalam pada mencari-cari siapakah yang sanggup untuk meneruskan projek ini, tiba-tiba si pelangi a.k.a cik Rainbow cloudy menyatakan yang dia sanggup untuk menyambung siri ke-11. Siri itu telah pun siap dan tak salah Belalang Rain mungkin akan publish entry itu esok.

Sekali lagi Belalang ucapkan maaf kepada Sop. Dan kepada korang yang belum pernah membaca siri ini, sila terjah ke blog Sop kerana disana Sop telah himpunkan kesemua siri yang ditulis oleh blogger-blogger sebelum ini termasuk Belalang.

6 comments:

gnesop.com berkata... Reply To This Comment

terima kasih belalang atas follow up siri ke seterusnya.., agak lama juga cerita tergantung.. ingat dah 'the end', nasib baik belalang dengan semangat jitu dapat mencari waris (huhuhu) penyambung cerita tersebut.. tahniah kepada belalang..
semoga akan terus disambung-sambung sehingga tamat.. :)

Anies Anessa berkata... Reply To This Comment

mcm bes jer..hehe

JZ Business World berkata... Reply To This Comment

alhamdulillah.. akhirnya ada sambungan juga cerita ni.. :)

pissst.. cantekk header baru..

farhana sahri berkata... Reply To This Comment

ok..hihihi

FazMelati berkata... Reply To This Comment

bunyinya menarik jea,. tak pernah baca lagi nanti nk explore =))

Untuk dia,..Maybe u tak ♥ i

cik tom berkata... Reply To This Comment

fuh bersambung jgk...lama cik tom menanti smbgnnya ;)

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com