Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Rabu, 9 Februari 2011

Ibu Campak Anak Dari Tingkat Enam?

Hebat betul zaman sekarang nih. Bunuh diri atau membunuh ni macam perkara yang normal jer. Nyawa semakin tiada nilai sekarang nih.

Membaca berita mengenai ibu merajuk campak anak dalam Harian Metro hari ini, memang menyedihkan. Pasal merajuk dengan suami jer si isteri sanggup bunuh anak dan diri sendiri.

Ini antara berita yang Belalang petik dari akhbar itu.

-----------------------------------------

Merajuk dengan suaminya, seorang wanita tergamak mencampak anak tunggal perempuan mereka berusia lima tahun dari tingkat enam sebuah pangsapuri sebelum dia sendiri nekad terjun dari tingkat 10 blok berasingan di pangsapuri Seri Alam, di sini, semalam.

Akibat kejadian kira-kira jam 11.40 pagi itu, dua beranak terbabit mati dalam keadaan mengerikan selepas cedera teruk di kepala dan badan.

Sebelum kejadian, wanita berkenaan yang dikenali sebagai Tan Meng Leng, 35, marah dan merajuk apabila suaminya yang mahu keluar membaiki kereta di sebuah bengkel berhampiran enggan membawa bersama anak perempuan mereka.

Suaminya, Teoh Hock Hwa, 45, berkata kira-kira 10 minit selepas keluar dari rumahnya, dia mendapat panggilan daripada jiran memaklumkan isteri dan anaknya maut terjatuh dari bangunan.

Baca berita penuh disini.

-----------------------------------------

Dalam hal ini, Belalang bersimpati dengan nasib si anak. Menjadi mangsa keadaan.

2 comments:

nuriz berkata... Reply To This Comment

mudah nye..dan betapa murahnya nyawa

sarah mohamad berkata... Reply To This Comment

orang gila je yang wat cenggitu .

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com