Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Sabtu, 7 Mei 2011

Gosip Cinta Rozita Che Wan Dan Shahir | Benar Bercinta?

GOSIP cinta antara juara Akademi Fantasia musim kelapan (AF8), Ahmad Shahir Zawani atau Shahir, 23, dan dramatis popular, Rozita Che Wan, 39, kembali hangat diperkatakan walaupun mereka menafikannya.

Timbul cerita mengatakan kedua-dua artis ini sempat ‘memadu kasih’ sebaik majlis Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 (ABPBH 2010) yang berlangsung awal April lalu di Arena Of Stars, Genting Highlands, Pahang berakhir.

Shahir dan Rozita dikatakan sempat bertemu di lobi hotel tempat mereka menginap, bagaimanapun apabila kedua-dua mereka terserempak dengan wakil media yang turut berada di tempat itu, mereka cuba mengelak dengan bertindak seperti tiada apa-apa berlaku antara mereka.

Shahir yang menang Artis Baru Lelaki Popular malam itu turut menjelaskan dia turun ke lobi bagi berkongsi kejayaan bersama kelab peminat. Gosip yang disiarkan membabitkan pertemuan mereka itu ternyata menimbulkan rasa kurang senang di kalangan peminatnya hingga Kelab penyokong Shahir dan Adira, Shahiratics menghantar kenyataan akhbar menegaskan apa yang dikatakan penyanyi lagu Kebahagiaan Dalam Perpisahan itu adalah benar.

Pengurus Shahiratics, Anizah Sahrin menegaskan gosip yang mengatakan bintang kesayangan mereka bertemu dengan Rozita di lobi hotel atas urusan peribadi adalah tidak benar sama sekali.

“Tujuan Shahir berada di situ semata-mata untuk bertemu dengan kami bagi sama-sama berkongsi kegembiraan atas kejayaannya memenangi anugerah Artis Baru Lelaki Popular.

“Oleh itu, kami rasa wajar dan bertanggungjawab untuk membantu Shahir menjelaskan keadaan sebenar kepada media memandangkan isu ini mula disalahertikan,” katanya.

Baca penjelasan penuh di sini.

0 comments:

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com