Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Selasa, 22 Jun 2010

Hadiah Untuk Anna

Kalau dulu sewaktu menantikan follower ke-100 Belalang telah menwar-warkan ke serata pelusuk blog siapa yang sudi menjadi pengikut Belalang, tapi kali nih untuk follower yang ke-200 Belalang mengambil pendekatan untuk tunggu dan lihat jer.

Tujuannya adalah untuk melihat ade tak yang sudi untuk follow Belalang tanpa dipaksa (sebelum nih Belalang paksa ke?). Dah akhirnya semalam Belalang sudah pun jumpa pengikut blog Belalang yang ke-200.

Sepertimana Belalang lakukan sebelum ini, Belalang akan kasi hadiah berupa satu entry khas untuk pengikut yang terpilih itu. Belalang tak boleh nak kasi hadiah lain contoh henpon atau keta. Nanti jeles lak follower sebelum nih yang tak dapat hadiah macam tuh. Nanti tak pasal-pasal je ade yang datang bakar blog Belalang... Hee..



Anna Zanariah atau name glemer Anna, telah dengan baik hati dan sepenuh jiwa telah berjanji untuk menjadi pengikut Belalang yang setia. Walaupun pada mulanya Anna agak takut dengan kegelapan bawah tanah, tetapi dia tetap tabah hati untuk bersama mengikuti Belalang. Oh, sungguh mulia hatimu wahai Anna Zanariah...



Sekiranya korang teringin nak kenal dengan Anna yang baik hati dan sopan bicaranya ini (macam pernah jumpa pulak), korang pergi la terjah dia dengan klik sini.



Untuk Anna lak, Belalang gurau-gurau saje ye dengan ayat-ayat di atas tuh. Kita kan kawan. Kepada kawan-kawan blogger Belalang yang lain, terima kasih yea sebab sudi follow dan selalu datang mengunjungi Belalang kat bawah tanah nih. Walaupun banyak feedback yang kata takut datang sini, tapi korang tetap setia datang. Memang rock la korang semua. Belalang Cayalah sama korang!

5 comments:

Kie-yu berkata... Reply To This Comment

bertuah cik anna
tahnah fren!

psst..belalang tak paksa pon ;)

kaizen shinobi berkata... Reply To This Comment

eh... nak jugak!!! ngehahaha

eh.. aq x follow lagi r... heheh

yang ke201 dapat x? ahaks~

rizputra7 berkata... Reply To This Comment

tahniah bro..dah bertambah lagi peminat suara bawah tanah nie...teruskan lagi bro

annazanariah berkata... Reply To This Comment

salam.. mula2 tu curios jugak.. blog ape ni..??
takot dgn gambar sebelah tu.. tu yg bgtau en belalang,, haha..
selama ni dik chat n balas kunjungan stp hari tak teringat nk follow lagi. tapi tiba2 semalam klik folo, jatuh kat follower ke-200. hepi sesangat..
semoga kalian dapat beri tunjuk ajar ye..
Anna masih baru., tak sampai sebulan lagi..

Hanisah Safian berkata... Reply To This Comment

WAAAAAA..

tahniah cik anna!

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com