Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Isnin, 26 Oktober 2009

Ahmad Dhani Bikin Statement Poligami


    Siapa tak kenal ngan Ahmad Dhani dari Dewa 19 ini, memang orang itu boleh di kelaskan sebagai tak ikut dunia musik serantau. Tak kan la tak kenal ngan mamat nih yang band mereka agak kontroversi disamping berita-berita mengenai rumah tangga beliau yang bergolak tidak lama dulu.

    Akhbar kompas di Indonesia telah menanyakan Ahmad Dhani soalan mengenai poligami. Ini kerana baru-baru ini di Indonesia kelab poligami telah di tubuhkan. Seperti yang di jangka Ahmad Dhani mesti akan mengeluarkan sesuatu kenyataan yang mengundang kontroversi. Jelas Dhani (panggilan di Indonesia) semua lelaki menginginkan isteri lebih daripada satu keran dalam islam membenarkan hal ini. Tapi kalau sorang lelaki itu berasa cukup dengan satu isteri, itu MUNAFIK.

    Tambah Dhani dalam nada berseloroh, dia mempunyai dua teori karektor lelaki di dunia ini. pertama takut isteri, yang kedua memang yang teringin hendak berpoligami.

    Memang mamat nih suka buat statement-statement yang bunuh diri dia  sendiri. Tapi tak kisah la. Janji dia tak kacau Belalang. Pada Belalang nak poligami boleh, takde masalah. Tapi pikir la dulu sampai hujung-hujung dunia. Jangan ingat best kahwin lebih dari satu. Harus di ingat dosa isteri di atas tanggungan suami nya. So, kalau rasa boleh cover dosa sendiri dengan dosa isteri dan bakal isteri anda, cepat-cepat la cukup kan ruang yang kosong tuh...

hee...

0 comments:

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com