Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Ahad, 18 April 2010

Peminat Bola Sepak, Anda Perlu tahu Hal Ini

Bz ya amat Belalang kelmarin sampai tak sempat nak update blog and jalan-jalan ke blog kawan-kawan lain. Hari ini kalau sempat nak g jalan-jalan ke blog kawan-kawan lain lah. Nikmatnya kacau orang seperti yang dilakukan oleh Padin. Hahaha.... Sorry Padin. Tiba-tiba nama ko naik...

Pagi tadi balik umah, Belalang ngadap pc. buka Facebook and masuk ke hijaukuning.com, cari result game kedah (menang wo 2-0). Ade sorang kawan tuh kasi link satu blog. So belalang pun g la tengok. Rupanya penulis blog tuh citer pasal konspirasi bola sepak yang konon-konon ada kaitan dengan Freemason dan mind control. Korang patut baca sebab agak bernas pendedahan tuan blog nih yang menamakan diri dia Free Our Mind (FOM). Klik sini untuk baca artikel tuh.

Sekarang Belalang nak citer pulak apa yang Belalang buat lepas abis baca entry FOM. Belalang toleh la kiri dan kanan sebab menurut FOM dan beberapa majalah lain seperti Mastika yang pernah dedahkan pasal Free Manson, lambang atau kata-kata kumpulan Free Manson nih boleh jumpa di mana-mana saja. Kononya apa yang terjadi hari ini telah ada skripnya contoh seperti ketidak stabilan politik, ekonomi dan apa-apa saja adalah hasil daripada perancangan Free Manson yang telah lama bertapak di dunia ini (sorry tak ingat tarikh).

Belalang toleh sikit je ke sebelah kiri Belalang dan Belalang telah ternampak sesuatu. Korang tengok la sendiri pic kat bawah nih:



Nape di buku resit yang Belalang guna nih boleh ade lambang ni yang dikenali sebagai the one eye of Ra, the Sun God (the all-seeing eye)? Mungkin ada maksud tersirat atau kebetulan? Sebelum nih memang Belalang tak perasan langsung kewujudan lambang nih di buku resit Belalang. Rase seram pun ade sebab bila terlihat benda nih, terus Belalang teringat setiap kata-kata di video Suatu Kedatangan (tengok di Youtube).

Mungkin kita perlu lebih berhati-hati sekarang nih sebab kewujudan mereka hanyalah untuk menhancurkan islam dan membentuk satu kuasa tunggal di dunia nih. Korang pun try la tengok benda-benda korang. Ntah-ntah ade gak benda macam nih.

5 comments:

rabiatul adawiyah berkata... Reply To This Comment

bahaya kan.. hrmm.. kena kuatkan iman dan hati bahawa Allah s.w.t sentiasa bersama kita.

Free Our Mind berkata... Reply To This Comment

terima kasih belalang.. :)

baby_busyuk berkata... Reply To This Comment

menda nih dah lama..bila tgk the Arrival tuh mmg meluap2 rasa nak marah pada mereka yang dalam golongan mata satu nih...menci!..jadi mana artis dok pose yang mata satu tuh..wacthout laa yek.. hihik

Free Our Mind berkata... Reply To This Comment

terima kasih belalang.. :)

rabiatul adawiyah berkata... Reply To This Comment

bahaya kan.. hrmm.. kena kuatkan iman dan hati bahawa Allah s.w.t sentiasa bersama kita.

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com