Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Rabu, 4 Ogos 2010

Jerit Tunjuk Perasaan Di sini

Salam 1Malaysia untuk anda semua (ala-ala pembaca berita TV1)... Entry nih sebenarnya adalah kesinambungan dari entry Cerita Kosong Bawah Tanah dan Blog Under Construction. Masih Lagi menceritakan mengenai cat baru dan juga peti surat yang Belalang baru beli ape semua.

Belalang sedaya upaya cuba mengurangkan berat blog Belalang yang baru. Macam-macam yang Belalang buang dan naik tarafkan. Antaranya seperti yang korang leh tengok kat sebelah tuh, Belalang dah start buat auto slide menu (tutorial dari blog redboy). Yang Cari tempat nak tinggal jejak tak jumpa tuh, korang klik pada [+/- ] Tempat Jerit.


Semalam Belalang dapat feedback dari yang datang mengujung bawah tanah mengatakan tulisan auto slide menu tuh gelap sangat dan tak nampak.


Hehehe itu antara komen-komen dan teguran yang Belalang dapat. Ada lagi yang kasi pendapat pasal tak nampak tulisan gelap tuh. Sebenarnya puas sudah Belalang cuba untuk tukar color tulisan tuh tapi tak jadi. Kodek sana tak jadi, kodek sini pun tak kena. Last-last Belalang kena tengok balik tutorial yang Belalang amik tuh. Baru la Belalang jumpa kat mana yang tak kena.

Jadi Belalang dah tukar color tulisan tue kasi orang senang lihat. Kepada korang yang kasi teguran dan komen, Belalang ucap bebanyak terima kasih. Sorry kerana telah menyebabkan korang sakit mata dan kepala mencari tempat nak tinggal jejak. Kalau ada apa yang tak kena lagi, tegur ja. Kalau teguran tue memang membina Belalang terima dengan hati terbuka. Siap ucap terima kasih lagi.

Last sekali Belalang harap korang rajin-rajin la singgah sini yea seperti mana Belalang yang rajin melawat anda jugak... Hee...

7 comments:

iza berkata... Reply To This Comment

Salam...

Ish..ish..ish...malu eden...
Dak ok dah tu...cuma silau sikit je...hehe...
Kalau letak warna putih atau kelabu pun cantik jgk dgn hitam...

Padin berkata... Reply To This Comment

salam Belalang,
hehe aku mesti datang, assistant empayar hitam kan ekekee..

err xmau join ke jadik pengopi tegar? hehe ada contest macam2 nnt

annazanariah berkata... Reply To This Comment

erk.. comment anna telah di'highlight'.. hihi..
wahh.. belalang dah letak spot light.. nampak terang dah skrg.. :)

cantik sarang baru belalang..~

laGenDA KodOk HijAU berkata... Reply To This Comment

AARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRHHH okeh

hani berkata... Reply To This Comment

yang ni cantik pada yang dulu..

RedBoys berkata... Reply To This Comment

owh.. kenapa belalang x tanye red je pasal nak tukar font tulisan tu.. kalau x lebih senang lagi kan belalang.. jgn malu2 nk tanya red ye..

cuz berkata... Reply To This Comment

hehe..mcm sedey jer entri ni..xpe belalang..pelan² kayuh orang cakap..dari kesilapan la kita dapat buet pembetulan kan..hehe

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com