Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Jumaat, 6 Mei 2011

Sekali Salah Group FB Daa...

Pagi Tadi sebaik sahaja Belalang online, Belalang terus la mempromosi entry Belalang yang bertajuk 'BLOGGER FRIENDLY | TENGKORAK EMAS' disetiap group blog yang Belalang sertai. Memang begitu la kebiasaannya jika Belalang ada entry baru dan Belalng rasa perlu dikongsikan di Facebook, akan Belalang lakukan begitu.

Semua group blogger yang Belalang sertai semua Belalang tinggalkan link URL dengan harapan akan ada dua tiga rakan blogger berminat untuk membacanya. Sebaik habis sahaja Belalang siap tinggalkan semua link di group-group Facebook, Belalang pun terus saja offline. Hingga la lepas pukul 12 tadi Belalang online balik.

seperti yang dijangka memang akan ada trafik dari Facebook yang sudi singgah membaca entry Belalang tersebut. sambil online Facebook, Belalang layan pula encik Nakal chatting. Tengah best-best chatting tiba-tiba Belalang terperasan ada satu admin group Facebook yang bukan berkaitan dengan blog telah like satu link entry Belalang di groupnya.

Hairan jugak Belalang entry Belalang yang mana admin itu like sebab setahu Belalang, Belalang tak ada tinggalkan apa-apa link di group tersebut. dengan perasaan tertanya-tanya Belalang pun klik la notification tersebut untuk melihat link mana yang telah di like.

Tepuk dahi kejap Belalang lihat rupa-rupanya link entry blogger friendly yang Belalang tinggalkan tu, Belalang dah tersilap tinggal di group yang tiada kena-mengena dengan blog. Nasib baik admin blog tu tak sound Belalang sebagai spam. Ni semua gara-gara nama group tersebut hampir menyamai dengan nama group 'Komuniti Gila Blog'... Hahaha...

Kepada admin tersebut, terima kasih ye sebab sudi like dan tidak marah Belalang. Admin tu memang seorang admin yang friendly lah... Nanti pas nih Belalang buat entry admin friendly, Belalang amik admin tu sebagai admin mula yang Belalang review... Hahaha

6 comments:

Puteri Katek berkata... Reply To This Comment

hahahahaa penah jugak tersilap..huhuhu group pasal agama....tatau la bila masa org add masuk... huhuh....best sgt ping, dh sebulan lepas tu baru pasan....hehehehe

Unknown berkata... Reply To This Comment

apa nama page tu..meh nak join jugak..
boleh ping blog kat situ..
hehheh

CUCU TOK WAN berkata... Reply To This Comment

hehehe....

selalu berlaku tuh... biasanya, kalau dah tersilap, mulalah nak tunjuk hero tak tentu arah... nak cover malu sebenarnya... kemudian, perlahan-lahan tarik diri dan last-last tak aktif... jadi orang taklah perasan sangat.

mama aini berkata... Reply To This Comment

he..ni lain sikit..hb mama nak follow satu entry tu..sbb dia pun suke baca blog tu !!.. akhirnya dia tukar kat followers yg mama follow ngan name dia( dia ade gmail)..n mama terpaksa follow semula org yg dah mama follow sebelum tu..ha2 hb mama tak de blog..hu..hu

tengkorakemas berkata... Reply To This Comment

apa yg TE faham, maksudnya link tu ditinggal dalam group yg bukan untuk ping la kan?

(pertanyaan dari org yg xde fb he)

CahayaCintaIlahi berkata... Reply To This Comment

hahaha cahaya pun selalu gak wat cmtu . hehe skali banyak kan sbb nak dpt feedback huhu tp stkt ni tk prnh trslh lgi hehe.. tp belalang tkpela admin friendly + sporting kre ok la kan hehe ;)

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com