Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Jumaat, 30 April 2010

apabila Wanita Bermain Bola Sepak

Korang pernah tengok gurl main bola sepak tak? sure pernahkan. Negara kita Malaysia pun ade pasukan bola sepak wanita. Tapi selalu jer jadi lauk di peringkat antarabangsa. Jangan salahkan pasukan negara kita dengan kekalahan-kekalahan yang besar giler perbezaan gol nyer... Dah name pun wanita melayu sopan santun, so memang tak sesuai ler main sukan yang agak lasak macm tuh...

Dah melalut jauh pulak Belalang nih. Sebenarnya nak ajak korang enjoy video nih. Player yang akan korang tengok nih, memang antara player yang agak terkenal di peringkat international. Tapi sorry ler Belalang tak tau name dia. Bukan layan sangat pun gurl football. Tapi video nih agak menarik untuk korang tengok sebab macam tajuk entry Belalang kat atas tuh bunyi, apabila wanita bermain bola sepak rasenye sepak bola tue sikit2 jer. Lawan tarik rambut lagi banyak kot. Kan ke diorang nih emosi agak kuatkan... Kuikuikui...

Korang tengok sendiri le video nih. Pas tuh buat kesimpulan sendiri. Sesuai ke tak gurl main bola? Enjoy!

11 comments:

Sya Yusof berkata... Reply To This Comment

perghh neh bkn nak men bola.. neh nak begado namenye.. hahahhaha

Belalang hijau Perisik berkata... Reply To This Comment

diorang main bola sambil cari gado
kuikuikui

hani berkata... Reply To This Comment

tak rock arr..main gaduh2..

hani berkata... Reply To This Comment

tak rock arr..main gaduh2..

Belalang hijau Perisik berkata... Reply To This Comment

terlebih rock la tuh main sambil gado...
hee...

APAN berkata... Reply To This Comment

erm...aku kaki bangku...
tpi kalo aku x kaki bangku pun aku x eat mcam tu kot....
haha...

lakov berkata... Reply To This Comment

aku harap wanita berbaju merah bukan bakal isteri aku..masak aku dikerjanya nti hahahaha XD

Afiq Bukhari berkata... Reply To This Comment

ni maen bola sepak ke lepas perasaan?mental disorder tol haha

Afiq Bukhari berkata... Reply To This Comment

ni maen bola sepak ke lepas perasaan?mental disorder tol haha

lakov berkata... Reply To This Comment

aku harap wanita berbaju merah bukan bakal isteri aku..masak aku dikerjanya nti hahahaha XD

Sya Yusof berkata... Reply To This Comment

perghh neh bkn nak men bola.. neh nak begado namenye.. hahahhaha

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com