Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Ahad, 20 Mac 2011

Azraai Khor Jurulatih Baru Negeri Sembilan?

Siapa yang tidak mengenai Azraai Khor Abdullah bekas jurulatih pasukan Kedah yang pernah membawa pasukan itu memenangi tiga piala dua tahun berturut-turut. Selain itu Azraai juga pernah membimbing pasukan Harimau Muda A menjalani latihan ke Slovakia.

Azraai yang sebelum ini dikaitkan dengan kemungkinan kembali ke pasukan Kedah, kini mempunyai desas-desus yang baru. Terkejut juga dengan khabar angin ini. Sila lihat gambar print screen dibawah-



Nampak tak? Kalau tak seperti biasa la, sila klik pada gambar untuk pembesaran. Kononnya Azraai sedang berunding dengan Negeri sembilan berkemungkinan akan mengantikan kekosongan yang ditinggalkan oleh Wan Jamak akibat tindakannya yang meletak jawatan secara mengejut berikutan prestasi kurang memberansangkan pasukan Negeri Sembilan itu.

Secara personal, Belalang juga mengharapkan Azraai kembali membimbing pasukan Kedah. Mungkin dia boleh mengembalikan zaman kegemilangan pasukan Kedah seperti pernah dia lakukan sebelum ini. Apa-apa pun kita tunggu dan lihat sahaja perkembangan ini. Mungkin ini hanya gosip bola sepak. Macam dunia artis pulak Azraai Khor ni. Hee..

5 comments:

De'din berkata... Reply To This Comment

terlepas lah pulak !
kfa oh kfa
nnti jgn jdi mcm 'bangau oh bangau'

Unknown berkata... Reply To This Comment

ramai yang cakap gitu...
kan bagus kalau dia ke kedah..:p

NasQ berkata... Reply To This Comment

lagi bagus pergi n9... sebab aku penyokong n9....huhu..

CIK TOM berkata... Reply To This Comment

ramai yg minat bola..

sud@is berkata... Reply To This Comment

harap gosip belalang......
kedah kehilangan jurulatih hebat

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com