Entry Terbaru Dari Bawah Tanah

Selasa, 22 Mac 2011

Skuad Bola Sepak Wanita Negara Dibubarkan

Kepada wanita-wanita sekalian yang berminat main bola atau berbakat dalam sukan itu, tunggu apa lagi? Skuad bola sepak wanita yang sediada dah dibubarkan. So kepada yang berminat cepat-cepat la pegi tawarkan diri. Mana la nak tau anda boleh mengharumkan nama negara ini di mata dunia. Hee...

--------------------------------

Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) memutuskan untuk membubar skuad bola sepak wanita kebangsaan bagi meneruskan usaha mencari bakat baru sebelum membentuk pasukan lebih mantap pada masa depan.


Setiausaha Agung FAM, Datuk Azzuddin Ahmad berkata, ekoran pembubaran itu, pemain lama yang berpengalaman akan dipertimbang untuk menjadi jurulatih pasukan bola sepak wanita negeri.


"Mereka akan membantu FAM mencungkil bakat-bakat baru di peringkat akar umbi nanti,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan kursus kejurulatihan akar umbi bola sepak wanita bersama Persekutuan Bola Sepak Antarabangsa (FIFA) di sini hari ini.


Beliau berkata, sebelum menubuhkan kembali skuad bola sepak wanita, FAM akan memberi tumpuan kepada program berkaitan pembangunan akar umbi di seluruh negara bagi melahirkan lebih ramai pemain bola sepak daripada golongan tersebut. Program pembangunan itu bermula April tahun lepas, namun hanya membabitkan beberapa sekolah di sekitar Lembah Klang dan Negeri Sembilan. - Bernama

3 comments:

Afuan Shah berkata... Reply To This Comment

huhuhu....nak join lah...nak jadik keeper...pastu femes..pastu org maki blog pakwe aku plak kan.hahha

Lydia Miza berkata... Reply To This Comment

bubar sudah...

kiz berkata... Reply To This Comment

macam dun sarawak la plak..bubar cari baru

 
Blogged.my Web Statistics My Ping in TotalPing.com